Σάββατο 1 Αυγούστου 2020

εβαλα στο Google για διακοπες αμαν...

...εβαλα στο google για διακοπες στη μακεδονια...
...και μου εβγαλε..
...κατσε στο Αγρινιο σου βρε βλαχο....
..κοκκινισα απο τη ντροπη μου....
...........
....κοιταζα που λετε για διακοπες....
.....καβαλα 780 ευρω ολα πληρωμενα...
...πλαταμωνας 570 ευρω...
....θεσσαλονικη 890 με ολα κομπλε...
...γυρος χαλκιδικης 440 ευρω....
..............
...το βλεπω θα διαλεξω γυρο με πιτα με 2,20 ευρω...
..και θα τρωω μονος μου καθε βραδυ....
..............
...τωρα ομως ωρα ειναι να πιω το αγιο τσιπουρακι μου....
...να  εχω και τη γρινια της μαναςμ απο πανω να μου τη λεει...
...εβαλες πολυ πιπερι....
..............
..κραταω τη ψυχραιμια μου...
...δαμαζω την υπομονη μου...
...διατηρω την ηρεμια μου
...κοιταζω τα θλιμμενα της ματια...
...και με χαμογελο της λεγω....
..........
..μαναμ το αγιο τσιπουρακι που πινω  ειναι ευτυχια....
...και σταση ζωης...
...στην υγεια μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου