Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Αγίας Θεοδώρας βαστας Τρίπολης

...θεε μου κανε το κεφαλι μου ναο και τα μαλλια μου δενδρα..

..και το αιμα μου ποταμι τους πιστους να γιανει...

..αυτα ειπε οταν εσκυψε και της εκοψαν το κεφαλι η αγια..... 

.............

..Αγιας Θεοδωρας βαστα στη τριπολη γιορτη μεγαλη εκει...

..γιορταζει σημερα μεγαλη η χαρι της ας εχουμε την ευλογια της.....

..................

..το εκκλησακι της εχει 17 μεγαλα δενδρα πανω στη σκεπη της και στεκεται ορθιο πολλα χρονια τωρα.....

..και οτι ειπε στη τελευταια προσευχη της στο θεο βγηκε....

................

..η διαδρομη να πας εκει ειναι πολυ ωραια μεσα στο πρασινο και στα νερα....

...............

..εχω παει και καθε χρονο την θυμαμαι τη γιορτη της..

 ...γιατι σημερα ειναι του αγ ιωαννη του αποκεφαλιστη με το παλιο ημερολογιο....

..και πεφτουν μαζι οι γιορτες τους...

..... βοηθεια μας.....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου