Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020

σας ευχαριστω πολυ...


 .....φιλες και φιλοι μου...

..αισθανομαι την αναγκη με βαθια συγκινηση και ευγνωμοσυνη  να εκφρασω της βαθυτατες και ειλικρινεις  ευχαριστιες μου...

..για ολα τα συλληπητηρια σας και τα μηνυματα σας που μου στειλατε και που μου αφησατε...

....................

...σας ευχαριστω απο καρδιας παρα πολυ...

..που μου συμπαρασταθηκατε στο πενθος της αγαπημενης μου μανας μου...

.................

..ειμαι συγκινημενος απο τη μεγαλη  αυθορμητη και ανιδιοτελη συμπαθειας σας..

..σας ευχαριστω ολους που με τη παρουσια σας και τα καλα σας λογια στο πονο μου εισασταν διπλα μου...

.. που αυτο ηταν για μενα μεγαλη παρηγορια....

.............

..ευχαριστω απο καρδιας για τα στεφανια που καταθεσαν τα ανηψια μου..

.. και της δωρεες που εκαναν στην εκκλησια μας  αντι για στεφανια τα ξαδελφια μου..

..και οι συλλογοι...

..στη μνημη της μανας μου...

...........

....σας ευχαριστω παρα πολυ...

...να σται παντα ολοι καλα....

.......

...φιλικα...

..χρηστος οικοδομος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου