Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

θαλασσα ηλιος τσιγαρα μπυρες..

...μονος στη θαλασσα και δε μου κανει καρδια να φυγω...
..δε χανω κανενα λεπτο της απολαυσης μου....
................
...βασικα ανηκω στη γενια που το μπανιο ηταν διαφορετικό τοτε..
...και ο ηλιος δεν εκαιγε και τοσο...
..ειχα τα τοστ σε αλουμινοχαρτο και το νερο σε μπουκαλα...
..που το ειχα παγωσει απο τη προηγουμενη μερα...
..και ολα αυτα μεσα σε μια τσαντα φαγητο απο το σπιτι που λεμε...
...............
..τωρα αγαπω τη ξαπλωστρα και το σερβιρισμα που εχω....
................
...πηγαινω απογευμα που δεν εχει κοσμο  σε ερημικες ας πουμε παραλιες....
...και το μονο που περνω μαζι μου ειναι οι αγαπημενες μου μπυρες....
....
..και αν και ειμαι μοναχικος τυπος  μου αρεσει αυτο...
...καλυτερα μονος μου στη θαλασσα...
..παρα παρεα με ξενερωτους φιλους μου....
.........
...αποψε μονος και παλι στη θαλασσα να ειμαι..
... και νιωθω την ηρεμια του νερου...
...ακουω μονο το θορυβο της σιωπης καθε φορα που ανοιγω τη μπυρα μου.....
...και εχω μαζι μου αρκετες....
................
...θαλασσα ηλιος αραγμα...
..κινητο τσιγαρα και μπυρες.....
...η ζωη μου σε ωραιες στιγμες....
..καλο απογευμα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου