Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

πιος με βαπτισε σε θολο νερο..


... ...ωραιο σαββατοβραδο αποψε αφιερωμενο σε μενα... 

.. βραδυ μονος μου πνιγμενος απο τους καπνους και τα τσιγαρα μου...

.. βραδυ  βουτηγμενο μεσα στη μοναξια μου...

........... 

... βραδυ  οδυνης με παρεα μονο το αγαπημενο κρασακι μπρουσκο..

... και το μικρο μου ραδιακι να ακουω παληα τραγουδια.. 

... και ζειμπεκικο να χορευω μονος μου στο μικρο δωματιο μου... 

.. πιος με βαπτισε σε θολω νερο του μητροπανο...

............ 

.... βραδυ χαρας ψυχης και ας εχει πικρα η ζωη μου...

......... 

.. αχ! ... 

.. αυτες οι νυχτες οι μοναχικες ειναι οι νυχτες οι δικες μου..

........... 

.. βραδυ αποψε καταδικο μου...

.. να εχω μεσα μου χαρα και πονο.. 

.. να πινω να καπνιζω να ακουω τραγουδια στο δυνατο...

......... 

...και να λεω...

.. συγχωρατε με και αποψε για τη λεξη ειμαι καλα..

.. για το ψεμα μου αυτο...

............. 

.... και οσα ο εαυτος μου ονειρευται..

.. τα αφηνει ονειρα η ζωη....

...στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου