Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2020

Ομελετα σημερα..


 ..αντρας μονος τρωει χυλοπιτα...

..οχι βρε...

..μα γιατι πηγε ο νους σας στο κακο...

..ομελετα εκανα σημερα πανω στη λαδοκολα στο φουρνακι...

...δευτερη φορα που προσπαθω μονος μου να μαγειρεψω...

..πιστευω τα καταφερα...

..................

..ποσο θα ηθελα να ειχα παρεα σημερα ...

..μου αρεσει αυτο το μοιρασμενο φαγακι...

..το μοιρασμενο κρασι...

..το εβιβα...

..εχουν αλλη νοστιμια..

...χαρη και πλακα...

...........

..μια ζωη μονος μου μελαγχολικα τρωω σαν μελλοθανατος...

..κτυπα ξυλο...

............

..σηκωνω χαμογελαστα το κρασι μου και λεω...

..κοιτωντας τη φωτογραφια της..

...α ! ρε μανα....

...  που εισαι σημερα να με δεις..

. που ξεκινησα και μαγειρευω λιγο εστω και πατατες...

............

...κοπιαστε φιλες μου για μια χαψια...

...καλο μεσημερι...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου