Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

για μενα πιος...

... .. τελευταια βράδυα στο ομορφο λαυριο και να πινω μονος μου ακουγοντας τραγουδια στο δυνατο απο το μικρο ηχειο...

..................... 

.. για μενα πιος εδωσε ποτε σημασια...

.. για μενα πιος...

... δεν θυμαμαι κανεναν εκτος απο σενα ωραια μου κερατεα...

................. 

... αφου εισαι αρρωστια που δε γινομαι καλα...

... εισαι δακρυ αγωνα και οσο θα ειμαι κοντα σου θα κυλα...

............. 

... αφου πεθαινω για σενα γιατι εισαι αγαπη...

.. δε παει να εισαι σκληρη μαζι μου εγω σε λεω αγαπη...

.............. 

... φευγω ωραια μου κερατεα και ομως σε αγαπω..

.. φευγω μηπως και ησυχασω...

.. και ομως δε μπορω να σε ξεχασω...

... ακομη σε ζηταει η καρδια μου..

.................. 

... ωραια μου κερατεα πληγωμενοι και οι δυο μας απο το τελος της παρατασης μου...

.. δεν μπορω να σου καθισω μας κλεβουν τη χαρα μας...

................ 

.... και μιας και με γραψανε λιονταρι πηρα τους δρομους παγανια...

.. καλο να κανω στους καλους μεσα απο τον αγωνα μας..

.................. 

... και ωραια μου κερατεα εγω θα κανω φυλακη την αγκαλια μου..

....και δεσμοφυλακες θα βάλω ολους απο την αποθηκη για να μην φυγω μακριά σου...

... κρατησεμε για παντα κοντα σου..

.. στο μικρο χωλ που καθομαι μονος μου...

... κρατησε με...

.................. 

.. και ειναι μια ωρα δυσκολη του χωρισμου μας η ωρα...

.. κανεις δε ξερει τη να πει...

..τα λεει ολα η σιωπη...

.................. 

... και εδω σε θελω καρδια μου...

.. ηρθε η ωρα να φανεις δυνατη...

... εδω σε θελω καρδια μου....

........

... ωραια μου κερατεα..

.. φευγω για μενα να νιωσω καλα...

... θελω να σου γυρισω πισω..

.. εχω ακομη να σου δωσω πολλα... 

............ 

... και τελος..

... πω πω πω

.. πω πω..

.. θα τρελαθω..

.............. 

.. αφιερωμενη η αναρτηση αυτη στην ωραια μου κερατεα που με μαγεψε..

.. φιλί..!

.. με εναν γλυκο μεθυσι αποψε της καταθετω..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου