Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2020

ζωη λασκαρη στο κατηφορο..

... 

..η φιλη μου κλεφτρα καρδιων της ωραιας κερατεας ειναι sexy αγεραστη με μια διαχυτη σεξουαλικοτητα που θετει της αισθησεις μου σε συναγερμο...
............
..το ηδονικο της καστανο της βλεμμα της..
...η ναζιαρικη φωνη της...
..το δερμα της το απαλο σαν μικρου παιδιου..
..το κορμι της αγγιζει της τελειες παχουλες  αναλογιες της...
.............
..και εγω ετοιμος να γινω ποιητης για χαρη της..
..να γραψω η ζωη της ειναι μελι και φαρμακι ταυτοχρονα χωρις εξαιρεσεις...
...να της γραψω θελω...
..πως ο ερωτας ειναι το φαγητο της ζωης της...
..και ειναι κριμα να μου μενει πεινασμενη..
..ο ερωτας ειναι οξυγονο βρε..
..........
..η κλεφτρα καρδιων της  ωραιας κερατεας..
..ειναι θυληκο που στοιχειωνει φαντασιωσεις πολλων συμπολιτων της...
..που τους καλει να ταξιδεψουν στο κορμι της με βαρκα την ηδονη και μονο...
.............
..θα μπορουσε απο μια αθωα σκανδαλιαρα παιδουλα με ροζ σοσονακια..
..να μεταμορφωθει σε μια σκροφα η σκυλα με γοβα στιλετο..
...και σκοτεινο φοντο και να μη ξερεις τη να διαλεξεις...
............
..η φιλη μου της ωραιας κερατεας ειναι..
..μια Ζωη Λασκαρη στο κατηφορο..
..μια Σαρον Στοουν στο βασικο ενστικτο...
..............
..ειναι θυληκο πεντε αστερων...
...αλλα εχει και το διαβολο στο κορμι της...
...για αυτο προσοχη...
..στην ωραια κερατεα...
... κυκλοφορει κλεφτρα καρδιων...



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου