Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

μανα μην κλαις

...βουβη η οψι της σημερινης ημερας.

..χλωμα συννεφα αγκαλιαζουν εδω πανω που ειμαι στης αγροτικες χαλκιδικης φυλακης τον ουρανο.

..καπου καπου φαινονται ανταυγειες ηλιου.

..αγια νυχτα σε λιγες ωρες η γεννησης του Χριστού μας.

......

..μεσα απο  το μικρο κελι μου και απο το  παραθυρακι μου  βλεπω εξω.

..πεσμενα ολα τα φυλλα απο τα δεντρα μια παλια  γοητεια στα πινελα.

..παντοκρατωρα ζωγραφου.

..

..και εσυ αγνωστη φιλη να καθεσαι καπου στα κρυφα και διαβαζεις εμενα.

..την αναδρομη και την διαδρομη ενος  αδικημενου και αγνωστου γνωστο σου φιλο.

..

..προσπαθησα ολο αυτο το καιρο να ποτισω τη γλαστρα της αγαπης.

..θελησα να συντροφευψω τις σκεψεις μου με τις καλοσυνατες δικες σας και ολης της παρεας 

απο εδω μεσα.

..σε μια υπεροχη για μενα κατανυχτικη λειτουργια αγαπης.

..στο ματαιο τουτο κοσμο.

..

..ξεκινω πρωι πρωι το γραψιμο μου με ενα καφε νεροζουμι διπλα μου.

.. και αδιαφοροντας το τι θα βρω μετα εξω στο προαυλιο για μια θεση στον ηλιο.

..και με πιστη στον θεο και ελπιδα οτι ειναι θεου χαρι να μη τσακωθω ξανα..

..

..μερες που ειναι και που ολοι περιμενουμε την γεννηση του Χριστου μας.

..κλαιγοντας περιμενω την λυτρωση μου και προσευχοντας κρυφα και ταπεινα κατω απο την εικονα του.

..

.. προσευχομαι για την αδικη μοιρα μου και τα λαθη που εχω κανει.

.και αν καποιους στεναχωρισα ζητω να με συγχωρεσουν και ολους τους συγχωρω.

και ας με πικραναν στη ζωη μου.. 

..

..ακομα και τον θεο μου τον εχω συγχωρεσει για την αδικια του.

...ξερω σας κουρασα αλλα τα χειλη μου φιλησαν την πενα και αυτη αρχισε να τρεχει για να σας πει λιγες νωπες σκεψεις.

..απο ενα αγνωστο γνωστο φιλο.

..απο μια  ανθρωπινη τραυματισμενη ψυχη.

σας ευχομαι αγαπη υγεια και καλα χριστουγεννα.

.......................

..και εσυ καλη μου και γλυκια μου μανα..

..μη κλαις αλλο σκουπισε τα δακρυα σου.

..δε κανει να κλαις.

..και τη  μερα χριστουγεννων και αγαπης που ειναι.

..στρωσε το καλο σου τραπεζομαντηλο.

..και βαλε ενα αδειο ποτηρι διπλα σου για μενα.

..τα χρονια περνουν ευκολα  και οι μερες πολυ πιο γρηγορα.

και θα ειμαι κοντα σου  συντομα.

..γλυκια μου μανα.

φιλω το γραμμα αυτο και  ειναι σαν να φιλω τα χερια σου.

και σου φωναζω μεσα απο εδω που ειμαι κλεισμενος και πεσμενος στα γονατα.

..ημαρτον για τη μαχαιρια και το πονο που σου εδωσα.

..σχωραμε συγνωμη μανα μου.

..και μανα μου μη μου κλαις.


.υγ.

για τη φιλη ηλεκτρα απο τη θεσσαλονικη   που μου το ζητησε.

..αφιερωμενο στη φιλη μου στης πιο βαθιες ανασες της ζωης μου που τοτε μου σταθηκε διπλα μου πολυ..

..αν και δε μου αρεσει να βγαζω το πονο μου σεργιανι  το κανω για σενα φιλη μου καλη γιατι σε εκτιμω παρα πολυ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου