Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

λεω καλημερα δεν ειμαι γαϊδούρι..

.. 
 
 ...φιλες μου και φιλοι να το κανω καθαρο πρωτα....

...και να πω οτι η φωτογραφια που εγραψα λεει ψεματα...

............

..η αληθεια ειναι οτι ειμαι πολυ γαιδουρι...

..σχωρατε με σας παρακαλω αν μπορειτε ολοι σας...

..ημαρτον φωναζω ενωπιον σας...

..............

 φιλες μου ωραιες φιλες μου καλες και φιλοι μου....

..τα βλεπω ολα τα ομορφα σχολια σας που με αγαπη μου αφηνεται...

...αλλα ειμαι τοσο μεγαλο γαιδουρι και βαριεμαι να σας γραψω...

..και για να σας απαντησω κιολας...

..................

.....σας ευχαριστω ομως ολους ξεχωριστα για οτι ειστε για μενα...

..και ολοι μαζι που ειμαστε εδω μεσα στην ομορφη σελιδα.. 

..ειστε για μενα υπεροχοι....

.................

..και ολους σας σεβομαι και σας αγαπω φιλικα και αγνα....

............ 

..την ωραια κερατεα και το ομορφο λαυριο ομως τα αγαπω κατι τις πολυ παραπανω...

...............

..αφιερωμενο σε σας για τους οποιους ειμαι ο χρηστος και με δεχεστε...

...σας αγαπω ολους σας αληθεια το λεω βρε...

...και ας ειμαι γαιδουρι...

..................

...ομορφη να ειναι η μερα σας...

...α ! 

...εγω σας λεω καλημερα δεν ειμαι γαιδουρι....

..καλημερααα..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου