Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

Δόξα εν υψιστοις θεώ

....εξω νυχτα ονειρικη μαγικη αποψε...

..σε ενα μικρο ξωκλησι ποθησα να βρεθω μονος μου...
..εκει γονατιστος να απογυμνωσω τη ψυχη μου...
..να κλαψω και με τα δακρυα μου να απολυτρωθω...
..................
..μονο τη θεια λειτουργια να ακουω να με αναβαπτιζει..
..να πεταξω τον χιτωνα  μου της αμαρτιας μου..
..τα παθη μου και τα λαθη μου..
..............
..να λαμψει μεσα η καρδια μου απο τη προσευχη μου...
.. και να φουντωσει η πιστη μου για το Χριστό...
..σημερα που γενναται...
.................
..αγαπη και υγεια να μου δωσει και να φωναξω δυνατα...
..Δοξα εν Υψιστοις Θεο εν Ανθρωποις Ευδοκια...
..................
..καλη ευλογημενη αγια νυχτα...
..καλα χριστουγεννα...
..υγεια και αγαπη σε ολους μας...
...καληνυχτα... 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου