Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

η πιτα της μανας μου..

....
..
...ω ! ρε πιτα σπανακοπιτα σημερα που εχω...

..α ! ρε μανα μεγαλυνον η ψυχη μου απο σενα με αυτα που μου κανεις...

..τα τρεμαμενα ροζασμενα χερια σου με ευλαβεια τα προσκυνω....

.................

..στο διαταυτα...

..μη τη πειραξεις μου λεει ακομη μην αρτηθεις σημερα δε κανει.. 

..αυριο το μεσημερι στη γιορτη σου...

..μαζι να κανουμε σταυρο πρωτα στο τραπεζι και μετα να φας οσο θες... 

...........

..α ει  χρηστο μου του χρονου δε θα ζω να σου ξανακανω και δακρυσε...

..ειναι μερες γιορτης και δε της ειπα τιποτα...

 ..σωπα της λεω δε κανει σημερα μερες αγαπης να μιλας για θανατο...

..αντεξες και περασες πολλα θα αντεξης και αλλο...

..ελα να σε κανω μια αγκαλια ρε μανα και δακρυσαμε και οι δυο μας...

...μαναμ μου σε ευχαριστω.....

..................

..υγ.

..το φεεις μας θυμιζει σαν δολοφονος και εκτελεστης ο πονος τη αναρτηση καναμε περυσι...

..φετος δεν υπαρχει μανα...

..και ουτε ποτε στη ζωη μου θα φαω ξανα τετοια πιτα σπανακοπιτα στα καρβουνα..


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου