Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

Να σκοτωσω της αναμνησεις μου θελω..

... ...αγιας αποτυχιας ηταν η γιορτη μου...

...γιορταζα  χθες ε και....?

..μονος μου ειμαι οπως παντα αυτη τη μερα....

...........

..τα ρουχα μου πεταγμενα στο κρεβατι ειναι...

..σκορπια ριγμενα ολα τα τετραδια μου στο πατωμα....

..αδειανο και ερημο το υπολοιπο διαμερισμα μου...

.............

..το σπασμενο μπουκαλι βοτκας κατω στο πλακακι..

..εχει κρατημενη μια γουλια μεσα ακομη...

..το μεθυσι μου το μεσημεριανο ελαφρως λιγο βαρυ....

...........

..μονο μια σταλα χαρα πηρα γιατι μου μιλησε μετα απο πολυ καιρο η ομορφη σαντορινια μου του ομορφου λαυριου..

...........

..τι θελω και πινω αφου δεν το αντεχω...

..το κινητο μου ανοιχτο περιμενει να γραψω...

...οχι δεν μπορω να γραψω σημερα δε θελω...

..τωρα στο σπιτι μου ατελειωτη σιγη και μοναξια...

..πολλες οι θλιψεις μου και οι νοσταλγιες μου...

...............

...η ηλιοκεντητη μου του ομορφου λαυριου αφαντη εντελως ουτε ενα γεια...

...μου εστειλε σε απλο ενα μηνυμα σκετο χρονια πολλα..

...χωρις ομως κανενα νοημα πια..

...αφου στη ζωη ειμαι μονος μου...

..η καλη μου φιλη απο την ωραια κερατεα τσακωθηκαμε χρονιαρα μερα...

..και δε μιλαμε πια..

............

..οσες φορες και αν ανοιξα τη πορτα να φυγω να βγω εξω...

....να περπατησω να παρω αερα να αναπνευσω..

...δεν τα καταφερα..

...την αφησα και εκλεισε μονη της χωρις να βγω..

...και ισως να επραξε σωστα...

...................

..πιστευω στης στιγμες..

...στης ομορφες στιγμες και στην ελπιδα...

..το αβασταχτο συναισθημα δεν το στοχευω αποψε...

..δε θα γραψω τιποτα...

..ηταν η γιορτη μου και αν περασε δεν κανει...

..τωρα θελω να σκοτωσω της αναμνησεις μου...

..καλησπερα σου περαστικη φιλη μου..

..χρονια πολλα..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου