Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

Καντήλι θυμιατό και κρασί..

... ... σαββατοβραδο το καντηλι αναμμενο και μεσα στο τζακι...
.. στο λιβανιστηρι καιει το λιβανι και μοσχοβολαει το φτωχικο μου...
... και διπλα ενα ποτηρι κρασι.... 
.............
..αποψε γεμιζουν τα χειλη μου προσευχη...
..ξαποσταμα το δακρυ μου κυλα...
..ωρα σιωπης μυστικης προσευχης κανω το σταυρο μου με ελπιδα μεσα μου προσμενω...
..............
... κοιτω τη φλογα στο καντηλι και αισθανομαι μεσα μου ασφαλης...
..αγαπητες ομορφες αγνες οι εκφρασεις πανω μου καθως λιβανισα πρωτα πανω απο το κρεβατι μου... 
... και μπροστα στο εικονισμα...
............ 
.. τα χερια μου τρεμουν οπως  φερνω το θυμιατο κοντα μου να αναπνευσω το λιβανι να σταυροκοποιηθω....
.. κανω το σχημα του σταυρού πανω μου..
................ 
.. ω ! εαυτε μου η αγαπη σου προς τον Χριστό μας δε τελειωνει ποτε.. 
.. και προς εμενα με στηριζει παντα και με τυλιγη απο παντου....
.. καλο ξημερωμα να εχουμε και δοξα σοι ο θεος....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου