Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

μα που εισαι καλό μου..


 ......μα που εισαι...?

..αποψε σε θελω επειγοντως..

...πρεπει να ερθεις να μου παρεις την ισοβια λυπη μου..

..και τη θλιβερη μοναξια μου που μου αφησες....

....................

..καθε βραδυ μονος μου μαζευω τα ψιχουλα σου...

..και τα μουσκευω στο σημερινο μου δακρυ...

.............

...τα πινω  μονος μου δακρυ πονος και πικρα με το βραστο αγιο τσιπουρακι μου...

...μπας και γινω λιγο καλα...

...και με την αυριανη ελπιδα οτι θα ερθεις να

μου πεις εστω ενα γεια...

..............

..καλη μου φιλη ελα αποψε και μιλησε μου...

..που δεν ειμαι καλα...

..ελα και κρατησε μου τη καρδια ζεστή μπας και βγαλω αυτο το κρυωμα που εχω ακομη.....

...............

..μη με αφηνεις και εσυ...

..δεν μπορεις να κανεις λαθος καλό μου..

...τα ματια κανουν..

....η ψυχη ομως ποτε.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου