Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

χυμος πορτοκαλι..

..3η μερα κρυωμενος..

...βραδυ δυσκολευομαι ακομη να παρω αντιβιωση...

..εχω καλυτερο αποψε να πιω ...

..και οχι υποκαταστατα η χημικα....

...............

...αποψε χυμος πορτοκαλι..

..τη να συγκριθει μαζι του...

..φρεσκος χυμος τελειος που με ξεδιψασε και μου εκανε καλο στης αρρωστες μερες μου....

..μπορω να τον εχω παντα γιατι ξερω που θα τα βρω το πορτοκαλια...

..για αυτο το λογο τα αγαπω....

.............

..πορτοκαλια....

...σας βλεπω εξω στο πεζοδρομιο στα μαγαζια του ομορφου λαυριο πανω στη παγκα...

...εσπευσα να σας παρω...

..να σας σκισω στη μεση να σας στιψω με τα χερια μου...

... να πιω το χυμο σας να γινω καλα....

.................

..οχι χυμος μου πορτοκαλι  δεν μπορω να αντισταθω σε σενα...

...για αυτο σου γραφω λιγα λογια...

..για να δει ο κοσμος την αγαπη μου για σενα.....

...χυμος πορτοκαλι εισαι αυτος που παντα σε θα αναζητω και θα πινω στης αρρωστες μερες μου.....

 ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου