Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

παρτα παρτα εαυτε μου


 

....να παρτα παρτα εαυτε μου..

..παρτα για να μη ξεχασης ποτε..

..αλλα ποτε ομως..

..οτι η αγαπη που εχεις για το γραψιμο και το χιουμορ σου..

..ονομαζετε ηλιθιοτητα...

.........

..παρτα παρτα...

..που κρατας μεσα σου το παλιομοδιτικο σου..

..που θες κιολας να ανεβαζεις χιουμορ για να εχεις να συζητας στο καφε με τους φιλους σου...

........

..παρτα παρτα εαυτε μου..

..που σου ζηταν να γραφεις ξεκαθαρα αλλα δεν αντεχουν να τα βλεπουν...

............

..παρτα παρτα..

..που παναθεμασε εαυτε μου εχτισες σιδερενια ελπιδα πανω στο χιουμορ σου..

..βγαλε τωρα κοκκινη καρτα στον εαυτο σου γιατι τη κερδισες επαξια...

............

...παρτα σου λεω εαυτε μου..

..για να θυμασαι τα λαθη σου του χθες..

..η γνωση του αυριο..

....

...τωρα ομως εαυτε μου κατσε φρονημα...

..αγνοησε χαμογελα και προχωρα..

..και μη φοβασαι το κρυο εξω..

.. το κρυο της ψυχης να φοβασαι σε αυτους που δε ξερουν να γελουν...

........

..γραψε σου ειπαν..

..και εσυ παναθεμασε εαυτε μου πηρες το μολυβι αυθορμητα και εγραψες..

..σταματα εαυτε μου να εισαι ανοικτο βιβλιο αφου σου τσαλακωνουν της σελιδες σου..

..μη ξαναγραψεις για κανεναν αφου δεν ξερουν να διαβαζουν..

..γιατι εχουν μεσα τους την ελλειψη του χιουμορ..

...........

......παρτα παρτα εαυτε μου..

..και σταματα να γραφεις κανε τη ζωη σου καλυτερη..

..και αρχισε να διαγραφεις ατομα που σε χαλανε..

..αφου δε ξερουν ακομη οτι ο νους η ψυχη τα ονειρα το χιουμορ και το γραψιμο δεν φυλακιζονται...

...........

..να παρτα παρτα εαυτε μου...

..και κρατα τα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου