Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

παναθεμαμε εαυτε μου..

....παναθεμαμε 50 χρονων αντρας και πρωι πρωι ζωγραφιζω καρδιες με κανελα πανω στο καφε καπουτσινο μου..

...και μετα φωναζω και θελω να γινει και επανασταση...

..παναθεμασε εαυτε μου..

.............

.....φιλες μου και φιλοι εχω σαλταρει...

..εχω γεμισει τετραδια να γραφω καθε νυχτα ...

... τωρα δεν εχω αλλο τετραδιο και γραψω πανω σε λευκα ψηφοδελτια...

..γεμισα το τοιχο του δωματιου μου με φωτογραφιες με  ζωγραφιες και πολλα στιχακια...

...εχθες εφιαξα και ενα μεγαλο χαρταετο για αυριο..

...............

..να δω τη αλλο θα κανω οσο ειμαι κλεισμενος μονος μου εδω στο ομορφο λαυριο που ειμαι...

..........

...οχι δεν θα αλλαξω τον εαυτο μου για να αρεσω στους αλλους..

..θα  μεινω οπως ειμαι γιατι μου αρεσει να τη νιωθω τη ζωη..

..να τη χαιρομαι να τη ζω την αγαπω και την ερωτευομαι..

..και ειναι ευτυχια να την απολαμβανω...

.......

..φιλη σελιδα..

...καλη ζεστη κυριακη...

..μερα ομορφη...

..καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου