Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

ενα ταξιδι το βαραγα σημερα..


 

.......ω ! καλο μου..

.τα σημαδια σου μεσα στη ψυχη μου ειναι..

..σαν ασημενια καρφια που με λαβωσαν

..ο δρομος μου να σε δω κλειστος ειναι απο τη πανδημια...

..η ζωη μου ντυμενη στα μαυρα..

...πιστεψε με εχω αναγκη να σε δω..

...........

..η κρυμενη μου αγαπη αποφευγει να κανω το ταξιδι..

..εχω αναγκη το χαμογελο σου την αγκαλια σου...

..ειμαι μονος μου και οι μερες που περνουν με ξεγυμνωνουν...

..........

..το ταξιδι της αγαπης που θελω να κανω αδιαβατο ειναι..

..και με καθηλωνει εδω..

...η μοναξια μου μονο αυτη με αγκαλιασε εδω..

μα ηθελα να με αγκαλιασεις εσυ....

.............

...αξιζει να κανω ενα ταξιδι στο ονειρο που λεω μεσα μου....

...και ας γινει φωτια του να με καψει...

............

..ποσο θα θελα να βαραγα ενα ταξιδι σημερα για μενα να νοιωσω καλα...

...και δε θα πω που θα παω...

..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου