Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

Θέλω να σε δω και ας φαω πρόστιμο..



........καλη μου φιλη εσυ..

 ..παραδομενος στο ονειρο μου θελω να ερθω να σε δω.... .

..ταξιδευτης μοναχικος αποψε για σενα θελω εξω στη νυχτα στο ομορφο λαυριο μονος μου να βγω... .........

 ...στο μυαλο μου εχω ερωτα καημο...

 ... και στην αγαπη πονο.. 

...πολλοι οι φιλοι μου εδω μεσα μα ειμαι μονος μου.. ...μου λειπει η παρουσια σου βρεε... ....

.... ....φιλη μου καλη πρεπει να σε δω απο κοντα... ....για να σου εξηγησω τη ειναι η αγαπη και η χαρα..... .

 .....γιατι εσυ βλεπω καπου εχασες το δρομο.... 

...καλο μου θελω να σε δω... .

..για λιγο μονο.. 

..σε ενα μεθυσι αγγιγμα....

 ...και σε μια υποσχεση ανοθευτης ευτυχιας

...γ@μω τη πανδημια θελω να ερθω να σε δω..

. ..και ας φαω προστιμο...

 ..μη μου το αρνηθεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου