Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

πες μου καληνυχτα και αυριο θα ειναι απριλης...


 ...

...

......καλη μου φιλη εσυ..

...απλα αποψε ηθελα να σου πω μια καληνυχτα..

...μα δε θα τη ακουσεις..

...αποψε ηθελα να σου αφησω ενα φιλι στην ακρη των χειλιων σου...

...μα δε θα το νοιωσης..

..........

...να περπατησω θελω πλαι σου στους δρομους της πολης σου...

.. που ζεις κατω απο τον ηλιο...

...μα εσυ ξερω δε θες..

.............

τεραστια ειναι η αποσταση που μας χωριζει....

...και πως να σου αφησω ενα χαδι στα μαλλια σου..

...δε θα ακουσης τη καληνυχτα μου..

...δε θα το νιωσεις το φιλι μου..

...δε θα δεις τη λαχταρα μου που εχω να σε δω...

...........

...καλο μου....

... οπου και να εισαι θελω να κτυπα η καρδια σου με το σωστο ρυθμο μεσα σου...

...θελω ενα χαμογελο σου να ειναι παντα χαραγμενο στα χειλη σου...

............

...και τη νυχτα που κοιμασε τα πιο ομορφα ονειρα να ταξιδευουν μεσα στα ματια σου...

...ονειρα για οτι πιο ομορφο θελεις εσυ να ερθουν στη ζωη σου φουλαμ...

.............

...και οταν το πρωι ξυπνησεις ψυχη μου ολα σου να ειναι αληθινα...

...θα ευχομαι να γινει αυτο....

..............

..αποψε που αλλαζει ο μηνας θα σε σκεφτομαι...

...ειναι ομορφα να εχω μεσα μου ονειρα για σενα καμαριμ...

..και ας μη βγουνε ποτε αληθινα...

............

...καλο μου...

...ελα αποψε και πες μου καληνυχτα φουλαμ..

...και οτι αυριο θα  ειναι απριλης..

....καληνυχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου