Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

να γινουν μοδα τα ασιδερωτα ρουχα..

......αχ ! ποσο μου ελειψε η τσακιση απο το παντελονι μου το πουκαμισο μου της σιδερωμενες μπλουζες μου...

...........

..δεν μπορω να τα φορεσω ασιδερωτα ρουχα δε με τιμα αυτο το ατημελητο στυλ...

...το στυλ το καλο δοκιμαζεται ξερω στη καθημερινη ζωη...

.. και οχι μονο σε γαμους η αλλες κοινωνικες εκδηλωσεις..

........

..και ας ξερω καλα οι γυναικες κοιτανε πρωτα τα παπουτσια στον αντρα...

..και οχι τα ρουχα του...

..ουτε το κουρεμα του....

............

..τα πλενω μονος μου και τα εχω γαριασει με το τριψιμο στο χερι...

...μετα με πιανει το αναθεμα πως να τα σιδερωσω...

..σιδερο δεν εχω αλλα και να ειχα δε ξερω πως να σιδερωσω...

..τα πατω με το χερι τα στρωνω...

...τα ισιαζω τα τεντωνω οσο μπορω...

....τα πλακωνω με θρησκευτικα βιβλια αγιας γραφης να παρουν τσακι..

...τραβω ενα μαρτυριο ...

..και σημερα πεθανα να τα ισιαξω λιγο...

..............

...για αυτο λεω να βγει ενας μαγκας και να κανει μοδα τα ασιδερωτα ρουχα..

...για λιγους μηνες οσο θα ειμαι εδω μονος μου στο ομορφο λαυριο..

..μετα η μοδα του ας φυγει ας ξεθωριασει δε θα με νοιαζει μετα..

...........

...καποτε εβλεπα κατι μοδες αστειες και γελουσα μονος μου...

...τωρα τη παρακαλαω να βγει...

..να γινει μια ανατροπη θελω στα ρουχα τα ασιδερωτα  για μας τους εργενηδες....

..........

...παρακαλατε φιλες μου και εσεις....

...να βγει ενας μαγκας και  να κανει μοδα τα ασιδερωτα ρουχα...

...εμα πια...

..δε τα αντεχω αλλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου