Σάββατο 6 Μαρτίου 2021

καρρα αποψε δωσε πονο..

...στο ταφο μου εγω δεν θελω να μου βαλετε καντηλι...

..θελω μονο ραδιοφωνο να ακουω καρρα βασιλη....

............

..αποψε πινω ουζο ψυχης χιου το δωρο της καλης φιλης μου μαρκελλας απο την ομορφη χιος που μου εστειλε..

...........

..αποψε που ειμαι λιγο καλυτερα το ανοιξα για να πιω λιγο βλεπωντας στο μεγκα τον αγαπημενο μου καρρα..

..............

...πινω και γευομαι πρωτα την αγνη αγαπη σου φιλη μου μαρκελλα...

..και μετα το ουζο σου που μου εστειλες..

.............

....να μεθυσω αποψε δε θελω γιατι ακομη τραβαω ταλαιπωρια...

..δεν εγινα ακομη καλα..

...θα μεθυσω ομως απο τραγουδια ξεχασμενα που με αγγιζουν και οχι απο πιωμα ...

.............

...στο τραγουδι που θα ακουσω...

..πεστου να φυγει αυτη τη στιγμη....

..δεν θα αφησω το ενα μου ποτο να γινει μπουκαλι..

..ουτε το ενα μου τσιγαρο να γινει πακετο..

..και ποτε το δακρυ μου να γινει ποταμι...

............

..θα μεθυσω αποψε απο τραγουδια καψουρικα...

...θα απλωσω παλι τα ονειρα μου...

...και ας μου τα καψουν ξανα...

.........

...αγαπημενε μου καρρα οταν σε βλεπω και σε ακουω να τραγουδας χαμογελω..

..τα ωραια σου τραγουδια μου δινουν μεσα μου χαρα...

..σε λατρευω...

...........

...και οπως μονος μου εδω στο ομορφο λαυριο που ειμαι..

..αποψε θα  σπασω τη νυχτα θα σιγοτραγουδω μαζι σου και θα σου φωναζω...

...καρραααα δωσεεεε πονοοο...

...αποψε περνω ντεπον...

...στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου