Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

σε εγραψα στα υπερ υγειας..


 ...

......βραδυ νυχτωσε περασε η ωρα..

..και απο το μικρο παραθυρακι μου κοιταζω εξω και βλεπω τα αδεσποτα σκυλια της γειτονιας...

...να μαζευονται μεσα στο κρυο να γλυψουν της πληγες τους.....

...........

..μα οι δικες μου πληγες που μου ανοιξες δεν εχουν πλεον θεραπεια...

..ο πονος σπαραζει αποψε μεσα στη ψυχη μου αλλα τον υπομενω σιωπηλα...

.........

..προσπαθω να ξεφυγω απο τη πικρα μου παρεα με τη μοναξια μου..

..μεσα σε ονειρα που ξερω δεν θα γινουν ποτε και τρεχω να κρυφτω...

..........

 ..ονειρα γλυκα που ηθελα να ζησω τωρα στα πενηντα μου και κατι ακομη τρομαρα μου καλα να παθω...

.... μα εσυ φιλη μου ηρθες και μου χαραξες πληγες... 

.........

..ξερω εσυ εκει αποψε μονη σου να  τραγουδας τον αστοχο ερωτα σου...

...και να ανεβαζεις ξενα ποστ...

........

..και εγω εδω μονος μου να αιμορραγω απο της πληγες σου και να αρνιεμαι να σε αγγιξω...

..νυχτα ειναι θα περασει...

...αλλα να ξες σου φωναζω..

..γυρνα πισω μαρη..

..σε εγραφα και στα υπερ υγειας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου