Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Ζοχαδιασμενη γελαστη καλημερα..

...μου αρεσει καθε σαββατο και κυριακη να βγαζω τα σκεπασματα εξω στη μικρη βεραντα πανω στα καγκελα να τα δει ο ηλιος και παρουν και αερα μεχρι το μεσημερι..

 ..αγαπημενη μου πραξη... .

..... ...μετα μια να ειμαι ζοχαδιασμενος.. 

.. μια στο γελαστο.. 

.. πρωι πρωι στρωνω με κατι αλλο καλο το κρεβατι μου... 

..τη θελω και το στρωνω λεω μεσα μου.. .

.. αφου δεν προκειται ποτε καμια φιλη να ερθει να με δει η να πλαγιασει εδω.... .

.. ...αναψα και την αγαπημενη μου μικρη μου σομπα για παρεα....

 ..εψησα και ενα ωραιο διπλο καφε... 

...διπλα ο αργος μου θανατος τα τσιγαρα μου απο τους πακισταν...

...καλη μου φιλη εσυ... 

...και τωρα που με διαβαζεις και εσυ σιωπηλα... ...τοτε μπορω να σου πω.... ..

........ ..καλημερα τη κανεις να 'σαι παντα καλα.... ...και οταν εισαι κοντα μου και οταν εισαι μακρυα... ...τραγουδι ειναι αυτο καλο μου.. ........

.. ...καλη ομορφη κυριακη με αγαπη και χαμογελο... ....μερα ομορφη.. 

...καλημερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου