Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

σε ψαχνω να ξερεις..


 ...

.....

......βγηκα εξω χθες μονος μου και ταξιδεψα τα ονειρα μου..

..περνωντας μεσα σε σκοτεινα σοκακια εδω στο ομορφο λαυριο..

..αναζητωντας δρομους με κρυμμενο φως...

..........

..γεμισα της σκεψη μου με τα χρωματα του αερα ακολουθωντας επιμονα τον  ανεμο..

..σε αναζητησα καλο μου..

..την ζωη μου για σενα την αφησα να μεινει στο απιαστο....

..........

..καποιες νυχτες ο ανεμος φτανει μεχρι μεσα στο μικρο δωματιο  που μενω μονος  μου..

..αρνουμε τη μοναξια των λεξεων και συνομιλω μαζι του....

..........

...μεσα στης ατελειωτες νυχτες της μοναξιας μου αναζητω τη ζωη μου που χαθηκε..

..μαζι με τα ονειρα που ειχα...

..τωρα μονος μου μεσα στα σκοτεινα σοκακια ψαχνω τη ζωη...

.............

σε ψαχνω να το ξερεις καλο μου..

..μα δε σε ομως βρισκω πουθενα..

..γυριζω σπιτι βαζω το κασετοφωνο μου και σε καθε τραγουδι που ακουω...

..  εδω μονο σε βρισκω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου