Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

Θελω αποψε να χορεψω χορο αντρικιο..


 ...

....

.....καλο μου..

..ελα αποψε και κτυπα το ντελφι της λυπης μου....

..τα τυμπανα της λυπης μου..

...ελα και βαρεσε μου παλαμακια..

..να πονεσουν τα χερια σου οπως πονα και η ψυχη μου...

............

....μη σταματας...

..να σε ασημωνω με τα ονειρα μας τα χαμενα...

...και στα πετω εδω κατω ολα τα τετραδια μου..

... και σου τα πετω εδω πανω στη πιστα στο χαλασμο...

.........

..μονο να χτυπας θελω να δω να αποσταζει το φαρμακι που με ποτισες εδω στη πιστα του αναμετρημου μας...

..........

..να ξεφευγεις και καπου καπου εαυτε μου...

..να τα κανεις και λιγο ολα ανταρα...

..στο ζηταει η ζωη σου..

.........

...μη σταματας..

..χτυπα σου λεω καλο μου...

.. μεχρι να βγει η ψυχη μου..

..και να χορεψει για σενα αντικρυστα...

.........

..το ασμα...

... θελω αποψε να χορεψω δυο στροφες...

...χορο αντρικιο...

..το αδικο που εχεις που εφυγες και ουτε σημερα μας μιλησες.. 

...πως να αντεξω αφου εγω εχω το δικιο...

..αφιερωμενο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου