Σάββατο 17 Απριλίου 2021

σου κανω μια αγκαλια σουπωγω..

.....καλη μου φιλη εσυ..

...λειπεις...

...και αδειαζει ο χωρος γυρω μου μα και μεσα μου....

...γεμισε η ψυχη μου μοναξια απο την αδικη απουσια σου....

.......

..ο αερας εξω χτυπα νυχτα μερα...

... και περιμενω να σε δω εστω για λιγο...

...να περνας απο εδω σαν θεια μελωδια...

.........

...τα αστερια τρεμοσβηνουν οπως τα κοιτω...

...σαν να μου δινουν σημα απο σενα...

............

..τα ματια μου την ψυχη μου την καρδια μου...

..τα βασανιζουν η απουσια σου...

........

...καλο  μου....

...αποψε βρες το θαρρος και ελα σπρωξε τη πορτα της ψυχης μου που ειναι κλειστη...

...καντο αποψε χωρις σκεψη...

..........

...μεσα μου η γευση της νοσταλγιας  να σε ξαναδω...

...και η ευχη μου...

...να ερθεις εστω σαν ενα ονειρο μιας λιγης ευτυχιας...

...μου λειπεις...

..ελα να σε κανω αγκαλια...

....σουπωγω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου