Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

και εγω σε σκεφτομαι..


 ...

...

...καλη μου φιλη.. 

...σε περιμενω οποτε θελησεις ελα... ....

..... ...θελω να ερθεις γιατι μονο εσυ ξερεις να βλεπεις εκει που φως δεν υπαρχει..

 ...ξερεις να αγγιζεις τη φωτια χωρις να καεις.. ...ξερεις να ακους εκει που υπαρχει μοναχα η σιωπη.... ........

. ...ελα και πιασε μου τους χτυπους της καρδια απο το απειρο αν μπορεις... .

..γιατι αμα απλωσεις τα χερια σου θα γεμισω απο αγαπη... .......

.... ...ελα και αγγιξε το στομα μου που καιει στην προσμονη σου μερες πολλες τωρα... 

...ελα και φιλησε μου αποψε την νυχτα.. ....

..... ..ειμαι μεσα σε αυτη μονος μου οπως παντα..

 ..δεν με φοβιζει τωρα πια.. 

..ειναι δικη της... .

..ειναι δικη μου... ......

.... ...οποτε εσυ θελησεις ελα... .

..ξερεις που ειμαι θα ειμαι παντα εδω...

 ...στο ομορφο λαυριο σου και θα σε περιμενω.... ...... ...αφου το ξες καλα.. 

..οταν μου χαλογελας..

. ..μου μιλας.. .

.και μου λες σε σκεφτομαι... 

... σε ερωτευομαι και πιο πολυ.. .

..αφου και εγω σε σκεφτομαι.... 

.. ..και να θελω να σε βγαλω απο το μυαλο μου δεν μπορω.. 

..γιατι κατι μου εχεις κανει εσυ πονηρουλα μου.... ...φιλιαααα.... 

...καλο μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου