Κυριακή 18 Απριλίου 2021

αχρηστος ειμαι στη μαγειρικη...


 
...

...

...στη μαγειρικη ειμαι πολυ αχρηστος δε ξερω να κανω ενα φαγι..

..και ουτε εχω ολα τα σκευη τα κουζινικα που χρειαζονται..

..και δε τρολαρω ειναι αληθεια..

..ζηλευω κατι παιδια στη τηλεοραση στο μαστερ σεφ που κανουν ωραια φαγια..

.......

...μου αρεσει πολυ ομως και το κανω καθε σαββατοκυριακο πρωι..

..να βγαζω εξω πανω στα καγκελα ολα τα σκεπασματα να τα δει ο ηλιος να παρουν αερα..

..μετα καθαρισμα το δωματιο μου σκουπισμα σφουγαρισμα μπουγαδα..

..αυτα δε τα κανω ποτε με αγγαρεια..

..γιατι μετα απολαμβανω τη καθαριοτητα και τα καθαρα ρουχα μου..

............

..χρονο για μαγειρεμα εχω..

..και οταν η πεινα με κτυπα σε ακυρες  στιγμες καταφευγω παντα στο σουπερ μαρκετ στα κλασικα τυρι και μορταδελα...

........

...γιατι αμα κατσω να μαγειρεψω εστω μια μανεστρα..

..η θα μου βγει χαλια φαγητο αναλατο νοσοκομειο...

..η με πολυ λυσσα...

..ασε που θα μου γινει πηχτη...

...ασε που οταν παω να μαγειρεψω τα κανω ολα χάλια και με πιανει το αναθεμα μετα για να βρισω....

.............

..η θεωρια μου ειναι..

..γυναικες αχρηστες δεν υπαρχουν...

..μονο αχρηστοι αντρες υπαρχουν και πρωτος εγω...

..και ντρεπομαι κιολας να κανω ερωτησεις στης φιλες μου τη αλλο βαζουν μεσα στο φαγι...

...της ζηλευω της γυναικες που εχουν ταλεντο μερακι και κανουν ωραια φαγια..

....

....η πληγωμενη μου ιστορια ειναι..

..πως πατατες ψητες στη λαδοκολλα  στο μικρο φουρνακι χωρις λαδι της καταφερνω μια χαρα...

..κοπιαστε φιλες μου και φιλοι για μια χαψια...

...καλο μεσημερι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου