Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

Φτερωτος θεος


 ...λενε πως ο ερωτας ερχετε εκει που δεν τον περιμενεις... 
..ε ! 
 ...λοιπον τοσα χρονια τον περιμενω... 
..για ενα πραγμα μεσα μου ομως σιγουρευτηκα.... ...να δεις πως ο αχρηστος φτερωτος θα εχει χασει τη διευθυνση μου..
.... ...στο ομορφο λαυριο ειμαι μονος παντα βρε.. ..και μονος μου πινω καφε...
 .........
..... ...φτερωτε ερωτα μου... 
..ουτε σε πολεμω ουτε πανοπλια αγαπης φορω.... ...ξερω ειμαι πεζος... 
...και εσυ εχεις φτερα και θα μπορεις να με καταδιωκεις... 
..δεν σου κρυβομαι ουτε τρεχω να σου κρυφτω... ..ειμαι εδω και σε περιμενω..
 ....σημαδεψε με...
 ...κτυπησε εστω και λιγο τη φτερουγα μου..
.. ..ελα και λαβωσε με...
 .......
... ....εδω στο ομορφο λαυριο μονος μου ζω..
 ...πες της εδω να με ψαξει..
. ..και καθε πρωι στην ωραια κερατεα ειμαι που δουλευω...
 ..και εκει να με ψαξει..
. ............
.. ...να με ψαξει μεσα στης απλες αναρτησεις μου... .. στα τραγουδια που ακουω...
 ... μεσα στους στιχους μου... 
..και μεσα στης φωτογραφιες μου... 
...κρυμμενος για λιγο ειμαι στου ηλιου τη σκια... ...και περιμενω... 
... να γινει παραναλωμα το κορμι και η ψυχη μου.... ............
.. ...φτερωτε ερωτα μου... 
..και αν δε με βρεις ποτε σου...
 ...μου αρεσει να γραφω στο τετραδιο μου για τον ερωτα την αγαπη....
 ... και ας μην τα εχω κιολας.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου