Κυριακή 4 Απριλίου 2021

Αγαπάτε τα αδεσποτα ..

 

..

.....ο αγαπημενο μας λαυριος η λιλος η σιδερης η ασικης.... ..

τον εχουμε παρεα με το φιλο μου θυμιο ηλια και μενα .. ...αθωα ψυχη λευκος και ομορφος... ..

.......... ..ποσες και ποσες φορες ηρθε στο σπιτι μου.. ..στο κρεβατι στο τραπεζι στο αμαξι στη βολτα στο πατακι να κοιμαται.. ..κοντα μου στο περπατημα.. .............

.. ..παγκοσμια μερα για τα αδεσποτα σημερα.. ..αγαπατετα βρε... ...ειναι αθωες ψυχες... ...να τα προσεχετε... .....

... ..και να θυμαστε αυτο.. ..αν εχεις κηπο βιβλια και σκυλο.. ..εχεις ολα οσα σου χρειαζονται... ....

.... ..αγαπημενε μου λιλος η λαυριος η ασικης μου.. ..μου ελειψες πολυ καλο μου...

 ...σε λιγες μερες σου ερχομαι... ..να σε αγκαλιασω να σε φιλησω... ..να ζησω τα πελαγη ευτυχιας σου που μου δινεις... 

..οπως σε φωναζω λιλος μου και λαυριος ... ... αγαπωσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου