Κυριακή 25 Απριλίου 2021

για μενα..


 ....

........να ξες φιλη μου καλη... 

....αλλο οι ρυτιδες στο προσωπο μου.. 

...και αλλο εκεινες της ψυχης μου...

.............

...οι πρωτες εχουν αντιπαλο το χρονο τη ζωη τα χρονια...

...........

...οι δευτερες εχουν αντιπαλο τη χαρα τη ζωης μου..

...την ευτυχια το γελιο την αγαπη μου...

...το δοσιμο την ευχη την προσευχη μου....

..και τη τηρηση του λογου μου..

.........

..ειναι αληθεια πως ασπρισα παντου...

..ανηκω στη γενιά που λεω την αληθεια και αυτο που πραγματικα αισθανομαι...

.............

...ειναι ομως και αληθεια πως...

...ειμαι απο εκεινα τα παιδια που ακομα και αν μεσα μου ποναω...

.....συνεχιζω να χαμογελαω...

.........

...τωρα ζω μονος μου στο ομορφο λαυριο...

...με τα δικα μου λαθη...

.τη δικη μου λογικη που τη χρωματιζω με παθος...

..γιατι ειμαι ακομη νοσταλγος της εποχης που δεν εζησα....

..πιστευοντας πως θα μου ερθουν καλυτερες μερες...

..........

...καμβας για μενα ειναι το ομορφο λαυριο να καθομαι να γραφω..

...γιατι δεν εχω που να παω....

.............

...σε λιγο καιρο ομως θα φυγω απο της σταχτες μου εδω που εχω σκαλωσει...

..και θα παω εκει που με περιμενουν φλογες...

..να ταξιδεψω στο ονειρο μου....

..να φιλησω της επιθυμιες μου...

..γιατι τολμω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου