Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

Ήμαρτον σχωραμε Χριστέ μου..

...Χριστε μου ημαρτον....

..δε σε κρεμασα μια φορα αλλα σε κρεμαω με τα λαθη μου καθημερινα...

..καθε ωρα καθε λεπτο...
..............
..με της πραξεις μου..
... της ανηθικες σκεψεις μου...
...της βρισιες μου...
..την αδιαφορια μου και τον εγωισμο μου..
..............
..Χριστε μου σχωραμε...
..για την αναξιοτητα μου που εχω και που αυτη μου κλεινει καθε αρετη στη καρδια μου...
............
..συγνωμη Χριστε μου..
που δεν ακουσα της εντολες σου της ευχες σου και τη διδασκαλια σου..
..ξεχασα το νοημα και δε το ζω το εκανα περα....
..........
..ημαρτον  Χριστε  μου..
...που οντως εγω ενας φτωχος ελεεινος αθλιος ακαθαρτος αντρας διπλα σου σε προσπερασα...
............
...σχωραμε..
...που δεν ακουσα τη παραινεση σου για την αγαπη...
...την ταπεινωση και την συγχωρεση...
...........
..ημαρτον Χριστε μου....
...προσκυνω τα παθη σου...
....με δακρυα καρδιας σου ζητω να με αναστησεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου