Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

Έβγαλα φτερα για να πετάξω προς τον ερωτα..


 .....σκιστηκαν σιγα σιγα οι ωμοι μου και μου εβγαλαν φτερα..

 ..για να πεταξω προς τον ερωτα... 

..βαρεθηκα τα εργενηκα σεντονια μου και τη μυρωδια της απουσιας απο καμια φιλη που δεν ειχα στο κρεβατι μου... ........

........ ..τοσο καιρο μονος μου στο ομορφο λαυριο ημουν ο σουπερ σταρ της μοναξιας...

 ..της πικρας και της ερημιας.... ........

...... ...εφυγα για να νιωσω οτι υπαρχω να αναζητησω τη χαρα την ευτυχια που ειχα αναγκη...

 ..να δωσω θελω.. 

... να ζησω...

 ....να γραφω... 

..γιατι στη ψυχη μου εχω αισθηματα για να υπαρχω... ... ..η ζωη δεν ειναι μια στιγμη αλλα πολλες.. 

..δεν ειναι μεχρι εκει που θες να φτασεις η ζωη εχει διαδρομη...

 ..και να ακους τη καρδια του αλλου που σου λέει τη θες... 

...και σου στελνει αυτη την ομορφη εικονα.......

.. ..η ζωη ειναι να κανω το ονειρο μου να αγκαλιασω της επιθυμιες μου... 

..τα θελω και τα λαθη.. 

..να ειμαι εκει που το υπαγορευει η καρδια μου.... ...........

... ....σημαδεμενος απο τη μοναξια μου εφυγα και ηρθα στα ομορφα τρικαλα να προσκυνησω με ευλαβεια τη φλογα της ψυχης της..

. ..και αν πληγωμενος δεν λιγοστευει το κουραγιο μου πηρα για δυναμη το σημαδι και την επιθυμια της ωραιας καλης μου φιλης.... ...

... ..οχι δεν παραιτείται ο εαυτος μου ουτε το κορμι μου γιατι εχουν ψυχη....

 ...σκιστηκαν οι ωμοι μου και εβγαλαν φτερα για να πεταξω προς τον ερωτα...

....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου