Σάββατο 8 Μαΐου 2021

Καλο και ευλογημενο βραδυ...



....... ξεκινω τη βραδυ μου με ευγνωμοσύνη εστω και με αυτα τα λιγα που εχω... 

... γιορτη αγιου χριστοφορου αυριο πολιουχος του αγρινιου...

...........

..αφου δε τα καταφερα να ειμαι εκει αποψε στη πολη μου..

..αναβω απο εδω στο ομορφο λαυριο που ειμαι το καντηλακι και λιβανιζω γιατι ετσι εχω μαθει....

..........

..στο σταυρο μου στη προσευχη μου λεω ψιθυριστα...

..Παναγία μου αντεχω τα χτυπηματα της ζωης..

επειδη σε εμπιστευομαι εσενα και το Χριστό μου...

.........

..εσεις ειστε η δυναμη μου η ελπιδα μου και η σωτηρια μου...

εσεις και η πιστη μου με κρατατε ορθιο και δυνατο....

... και δεν φοβαμαι στη ζωη μου τιποτα και κανεναν...

...........

... ο αγιος χριστοφορος και ο αγιος θωμας που γιορταζουν αυριο να μας ευλογουν ολους μας..

... και σαν προστατης των οδηγων που ειναι ο αγιος χριστοφορος ας εχουμε τη προστασια του και τη βοηθεια του....

........

... καλο ευλογημενο  βραδυ σε ολους..

... καληνυχτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου