Σάββατο 8 Μαΐου 2021

θα είμαι ντυμενος στο ονειρο σου..


.....καλη μου φιλη...

..σαββατοβραδο βραδυ και αποψε εδω μονος μου στο ομορφο λαυριο..

.........

...παιδευτικα παρα πολυ να σιδερεσω ολο το απογευμα το καλο λευκο πουκαμισο μου....

..και να το φορω να δω πως ειναι πανω μου...

.................

...εβαψα και το απογευμα  τα παπουτσια μου και τα εχω ετοιμα...

...μου αρεσει μετα το μπανιο ξυρισμα να καθομαι να τα βαφω η αγαπημενη μου συνηθεια...

..αμα δε τα βαψω δεν νοιωθω καλα μεσα μου ...

.............

...και αν η αδικη ζωη με κλειδωσε μεσα στη μοναξια...

...τωρα που τελειωσαν τα μετρα τους δραπετευω για σενα....

..........

...ερχομαι συντομα  για να σε δω...

...ειναι ωραιο να κυνηγας το ονειρο σου...

...γιατι οτι φτερουγιζει το ντουφεκαμε...

........

..το ξερω δεν ειμαι ομορφος μα θα σου ερθω καλοχτενισμενος..

...και ντυμενος απλα....

...θα προσπαθησω το κορμι μου να ειναι απαλο και ερωτευσιμο..

..και τα ματια μου γεματα παθος για σενα φιλη μου...

..........

...καλο μου...

...σε παρακαλω...

.. παψε να μου λες πως ειναι αργα και δεν θα με αναγνωρισεις...

..θα με αναγνωρισεις βρε..

....γιατι θα ειμαι παντα ντυμενος με το ονειρο σου...

......... 

..και θα με ακους απο μακρυα να σφυριζω και να σιγοτραγουδω στο δρομο οπως θα σου ερχομε να σε δω το ασμα...

.............


...μελενια τσιγγανα μαγισσα του ποθου ζωγραφια....

..το ονομα σου χαραγμενο παντου...

..σε λεω ανατολη...

...σε λεω ομορφια...

..........

...εν αναμονη λοιπον...

...συντομα σου ερχομαι να σε στειλω στη κολαση...

...μη μου το αρνηθεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου