Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

ζωγραφίζω στους δρομους καρδιες..


...ειμαστε συμβασιουχοι με συνειδηση μεσα μας.. ..μου αρεσει ομως να κανω καρδιες εχω αυτον το πειρασμο μεσα μου.. .

.ειναι το παθος μου και κινητηριος δυναμη για να μην πληττω εν ωρα εργασιας..

 ..και με εξιταρει αυτο... ........

....... ..ξερω πως μερικους συναδελφους μου τους εκνευριζω..

. ..ειναι οι ξενερωτοι που εχουν μεσα τους ολο γρινια.

. ..στους αλλους ομως συναδελφους τους αρεσει και δειχνουν κατανοηση και σεβασμο στα θελω μου... .........

.. .οταν ζωγραφιζω στους δρομους της ωραιας κερατεας καρδια...

 ..ειμαι πιο ευτυχισμενος απο ποτε... 

..με βαθια ευχαριστηση..

 ..ζωγραφιζω καρδια μεχρι να ερθει ο ερωτας κατα πανω μου... ......

.... ...συναδελφος συμβασιουχους που δε τιμα τον συναδελφο του που κανει εν ωρα εργασιας καρδιες.. ..αποποιειτε τον ερωτα.... ...

...... ..οσο μπορω θα χρωματιζω τη μερα μου στης λιγες μερες μου που μου απεμειναν ακομη για δουλεια..

 ..χαριζοντας στον εαυτο μου μια μικρη πολυτελεια φιαχνοντας με κομμενα χορτα στο δρομο καρδια.... ..γιατι η ωραια κερατεα ειναι ερωτας... ......

.... ...απο την ωραια κερατεα... 

..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου