Σάββατο 8 Μαΐου 2021

αποψε θα μεινω με τους αγγέλους μου


 ...

...

......ατιμη φτωχεια πανω στα καλυτερα παιδια πας και καθεσαι.

σαββατοβραδο βραδυ και να ειμαι μονος μου στο ομορφο μου λαυριο...

............

και αποψε παλι οι δυο μας εαυτε μου...

..εχω μαθει στη ζωη μου ποτε να μη ζηταω πολλα...

..παρα μοναχα υγεια  αναρχια τραγουδια...

..ενα τετραδιο να γραφω της νυχτες που ειμαι μονος μου..

..και ενα σκετο ουίσκι...

.........

...αποψε μονος μου παλι παρεα με την μοναξια μου...

... χωρις ομως την πληξη...

..γιατι αποψε ειμαι πολυτελεια...

...Grant's και πουρακια..

............

..θα μεινω με τα τσιγαρα και το ποτο μου....

...θα μεινω με τους αγγελους μου και οχι με τους δαιμονες μου...

..θα μεινω με την αληθεια και οχι με την ψευτια...

..θα μεινω με τη δυναμη μου για αυριο..

..και οχι με αυτο που με ρημαξε..

..θα μεινω με αυτο που αποψε ξεκουραζει τη ψυχη μου..

..........

...σαββατοβραδο και αποψε θα μεινω παλι μονος με τον εαυτο μου...

..παρεα με το αγαπημενο μου ποτο...

... αφου δεν εχω που να παω...

...στην υγεια μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου