Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Το πικρο μου αντιο..


 ...

....ομορφο μου λαυριο.. .

.και οταν και αν βγει η παραταση μας..

 ..και οσο η καρδια μου σε λαχταρα δε θα ξαναγυρισω... .

......... ..ωραια μου κερατεα.. 

..αντιο κρυφη μου χαρα..

 ..οχι δε θα σε ξεχασω. ..οσο και αν πονεσα παλεψα να καθισω αλλο δε μπορεσα... .......

....... ..τα μαζεψα και φορτωσα τα λιγα πραγματα μου εδωσα και στον φιλο μου τον αστεγο να εχει και ας μην εχει ρευμα... ...και βλεπω πως φευγω σαν ανεπιθυμητος... .......

.... ..η ειρωνια της ζωης μου ειναι... ..

. οταν ηρθα πριν δυο χρονια στο ομορφο λαυριο... ..πανω σε χαρτονια να κοιμαμαι..

. ..και τωρα που φευγω παλι πανω σε χαρτονια να πλαγιαζω... 

...εδω ειναι που παει και το ασμα... ..ουτε στρωμα να πλαγιασω...

... ..ομορφο μου λαυριο σου λεω με πικρα αντιο.

. ..και η ψυχη μου σφαγμενο χελιδονι ειναι..

 ..γιατι οσα μου εταξαν δε μου τα εδωσαν και μονο πληγες μου ανοιξαν.. ........

...... ..το ονειρο μου να μεινω βυθιστηκε...

 ..και αυριο το βραδυ για τελευταια φορα βολτα στο λιμανι σου θα κηδεψω τα ονειρα μου.. 

..ουτε ευχη..

 ..ουτε υποσχεση δινω..

 ..και αν το ηθελα πολυ να μεινω εδω ομορφο μου λαυριο...

 .. πονω και δακρυζω τωρα που φευγω για παντα.... .......... ..ομορφο μου λαυριο... 

..οσο και αν με εχουν κυνηγησει και με εχουν αδικησει.... .

..τα καλα παιδια δε χανονται...

 ..τα φυλαει ο θεος.... ....

........ ..και εσυ μικρη καλη μου φιλη μαρια λαυριωτισσα.

. ..αποψε στο πικρο αντιο μου μη κλαις που φευγω για παντα...

 ..δε κανει καλο μου...

 ...αντιο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου