Σάββατο 29 Μαΐου 2021

Φευγω για μενα να νιωσω καλα..


 ...

.....αδεσμευτος και αδεσποτος και μονος μου παντου...

....σε μια αδικη ζωη..

...κατω απο εναν  λαυριωτικο μουντο ουρανο ....

..με εναν οριζοντα μεσα μου παραξενης φυγης...

................

...καηκα μονος μου απο το μεγαλο ογκο της  μοναξιας μου εδω...

..επνιξα συναισθηματα και προχωρησα παρεα μεσα μου με το πληγωμενο μου φως..

......................

..εψαξα  να βρω τροπικες βροχες να δροσισω τα εγκαυματα μου...

..εφτασα μεχρι τα ομορφα τρικαλα εκει στο ποταμι να κλεισω της πληγες μου...

...εκει εγινα λιγο καλα...

...............

..αποψε αγκαλιασα της πληγες μου και φευγω αυριο χαραματα απο το ομορφο λαυριο  για μενα να νοιωσω καλα...

..εχω τη δυναμη μεσα μου...

..εμαθα και απο τα λαθη μου..

..και χαμογελω και ας ενιωσα πολυ εδω τη μοναξια...

.............

...γυριζω για παντα πισω στο πατρικο μου..

...να βρω  την ηρεμια μου την ησυχια μου σε απλα μικρα πραγματα...

... να ειμαι  στην αυλη μου παρεα με το αγιο τσιπουρακι μου...

...το αγαπημενο μου κασετοφωνο να ακουω τραγουδια δημοτικα στο δυνατο...

...και παρεα με της αθωες μου ψυχες τα γατιά μου και το σκυλι μου..

.............

...αυτα τα λιγα θελω να περναω καλα  δεν τα χρειαζομαι τα πολλα..

..η ευτυχια μου μετριεται στα χαμογελα που δινω στη γειτονια....

.............

..αυριο χαραματα ωραια μου κερατεα οπως θα περνω απ'εξω σου στο δρομο....

...θα εχω τη κόρνα πατημενη...

..και με το παραθυρο μου ανοικτο...

..θα σου τραγουδω...

..........

...ομορφο μου λαυριο...

...ωραια μου κερατεα...

..🎤  🎶.. 🎤  🎶... 🎤  🎶... 🎶....

..φευγω για μενα να νιωσω καλα...

..εχω ακομα να κανω πολλα...

...φευγω για μενα να νιωσω καλα...

...🎤  🎶 🎤  🎶🎤  🎶🎤  🎶

................

... αντιο...

..καλο μου ταξιδι...

...υγ.

..μερικα λογια ειναι απο μια καλή μου φιλη δασκαλα απο την Μακεδονία.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου