Σάββατο 29 Μαΐου 2021

Μεγαλυνον εαυτε μου που αντεξες τοσα...


 ....

..... σαββατοβραδο και αποψε ειναι και κατι δακρυα που στη προσπαθεια μου να μη τρεξουν απο τα ματια μου....

...καταληγουν να κοβουν σαν ξυραφια την ψυχη μου....

...........

..ομορφο μου λαυριο..

..μου εγινες πονος ποναω που φευγω και με πληγωσες...

.............

..ωραια μου κερατεα...

..μου εγινες φωτια..  🔥...

..με εκαψες αλλα δε με νοιαζει..

................

...αποψε μεγαλυνον η ψυχη σου εαυτε μου που εγινες ανεμος και θυελλα για να αντεξεις ολες της δυσκολιες της ζωης σου εδω...

.........

..μεγαλυνον η ψυχη σου εαυτε μου που δε το εβαλες κατω και ας περασες τοσα ασχημα εδω τοσο καιρο..

.. και βλεπεις τη φωτεινη πλευρα της ζωης φευγοντας απο εδω...

..............

..μεγαλυνον η καρδια σου  ❤️ εαυτε μου που εχεις αποψε για τραπεζι ενα χαρτοκουτι και εχεις το κρασι σου  🍷πανω...

.....................

..μεγαλυνον εαυτε μου που φευγεις απο το ομορφο λαυριο με οδηγιες χρησης πονου μεσα σου...

.......

..μεγαλυνον ομορφο μου λαυριο...

...και...

..στην υγεια σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου