Τρίτη 4 Μαΐου 2021

Μεσημερι το εθνικο μας κρασι...


....μετα απο 3 μερες που περασε το πασχα σημερα καλωσορισα  και εφαγα κοκκινα αυγα εδω στο ομορφο λαυριο...

...που μου τα προσφερε  πανω στη κουβεντα ο γειτονας που αθελα μου του ειπα δεν εφαγα φετος κοκκινα αυγα...

..............

....μεσημερι το εθνικο μας κρασι...

...η αγαπημενη μου ρετσινα μου δε τη πινω ξεροσφυρι...

...τη πινω σιγα σιγα παρεα με τυρι και κοκκινα αυγα....

............

...κι αμα ειμαι μονος μου και τη εγινε...

...εχω κλεισει πολλες ομορφες μοναχικες στιγμες μεσα στο μπουκαλι αυτο....

..........

....και καθε φορα που το ανοιγω και βαζω στο ποτηρι μου...

..πινω και μεθω απο ευτυχια στης μοναχικες μου στιγμες...

........

...και ακουγοντας εξω στη μικρη βεραντα παληα τραγουδια απο το μικρο μου ραδιακι..

.. πινοντας καπνιζοντας να λεω...

...η ζωη μου ειναι μονο στιγμες...

...στην υγεια μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου