Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

ολοι θελουν το καλο μου λυπαμαι δε φτανει για ολους..


 

..ειμαι αρκετα σημαδεμενος πληγωμενος και πονεμενος στη ζωη μου...

...και δεν μπορω να αφηνω την οποια φιλη να ξυνει της πληγες μου και να συνεχιζει να βαζει εκει το αλατι της...

...................

..ο σκοπος της ζωης μου ειναι...

...να ειμαι με φιλες που θα αγαπουν τα σημαδια μου...

...και δεν θα κανουν τα πραγματα χειροτερα...

...............

θελω με την αγνη αγαπη τους να μου επουλωσουν της πληγες μου...

...και οχι να μου ανοιξουν κι αλλες...

...............

...φιλες μου ...

..θελω να σεβαστειτε της πληγες μου το παρελθον μου και της επιφυλαξεις μου...

...............

..οπως ειμαι μια ζωη  μονος μου...

..ακουω τα λαθη μου...

.... βλεπω την ιστορια μου...

..νιωθω τον χαρακτηρα μου...

..και προσπαθω ισως λιγο να με αγαπησω....

......................

..και τελος...

...εσεις που ολες θελετε το καλο μου....

.....λυπαμαι....

...δεν φτανει για ολες σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου