Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

το κρεβατι σου ειναι διπλο μα το σεντονι σου μονό..


 

...ω ..! καλο μου εσυ.... 

....ω..! καλη μου φιλη εσυ...

..το κρεβατι σου διπλο ειναι...

..μα το σεντονι σου μονό...

....................

...εξαντλημενη εισαι απο τη μοναξιας σου και εσυ εκει...

...να βλαστημας και τα θεια της αγαπης...

...ονειρα δεν εχεις...

...και η ζωη σου κολλησε πανω σε ενα

πληκτρολογιο στο κινητο σου... 

..............

..να ανεβαζεις ομορφες φωτογραφιες  στο Facebook...

.. και να κανεις λαικ σε αλλους και ποτε σε μενα... 

... δε με πειραζει αυτο... 

.. θελω να σαι παντα καλα.. 

..................

...ξεκολλα βρε...

...και βαλε για λιγο στην ακρη τον εγωισμο σου....

..δεν θα παθεις και τιποτα....

..................

...ω ..! καλη μου φιλη εσυ... 

... ω..! καλο μου.. 

...κοιταμε με σου ηρθα...

...............

...σου απλωνω το χερι μου..

.. και κανω περα τη σκια και σε οτι αυτο  σε πληγωσε...

...πριν ο φοβος της μοναξιας σου σε σκοτωσει....

................ 

....η ζωη σου δε σταματα σε μια ερωτικη απογοητευση να το ξερεις... 

... γλυκια θελω να ειναι η νυχτα σου και μελενια τα ονειρα σου... 

..καληνυχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου