Τετάρτη 4 Αυγούστου 2021

κρατατε αποσταση δεν ηπια καφε..


 

....κρατατε αποσταση...

...δεν εχω σημερα να πιω καφε...

..πως τη πατησα ετσι γαμωτο μου....

...το αστοχησα.... 

.....................

..χωρις πρωινο διπλο καφε το πρωι δε κανω...

..με πηρε και σηκωσε ο εξω απο εδω..

............

...ειναι ενα μικρο σοκ για μενα να μη παρω απο χθες καφε...

...πως να μη το λησμονησω  βρε καλο μου.. 

...αφου παντα υπαρχει πολυ απο σενα μεσα στης σκεψεις μου...

....................

... φιλη μου....

....φερε μου λιγο  καφε και το χαμογελο σου...

...τσιγαρα  να ξες εχω....

...φερε και τους δαιμονες σου δεν με πειραζει...

..φερε και τη γρινια σου στην αναγκη μου θα την υποστω και αυτη.. 

...φερε μου πρωτα καφε να πιω να παρω μια μικρη ανασα...

... να παρω μια βαθια εισπνοη στη νεα μερα....

...να ανοιξουν τα ματια μου...

................

..το βλεπω δε ξεκινησε καλα σημερα η μερα μου...

....σας παρακαλω αν δε πιω καφε το πρωι δε θελω να μου μιλατε....

...κρατατε αποσταση....

................

..μερα ομορφη...

...καλημερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου