Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

μη μου κλαις καλο μου...


 

...καλη μου φιλη εσυ μη μου κλαις...

..εχουμε ομορφες στιγμες να θυμομαστε...

.. μου μην κλαις καλο μου.. 

.......... 

..εμεις ποτε δεν καναμε ονειρα...

..γιατι το ξεραμε πως ειναι ματαιο να ελπιζουμε...

..μην κλαις ψυχη μου.... 

................ 

..που αποψε το φεγγαρι αρρωσταινει οταν μας βλεπει...

..μην μισεις ποτε τον εαυτο σου..

..που εβαλες αναμεσα το ,,πρεπει και το δε κανει,,..... 

.. το ηξερες απο την αρχη πως ειμαι μπατηρακι και ανεργος... 

............ 

..ας  φυλαξουμε στην καρδια μας με ευλαβεια...

..της ομορφες μερες που ζησαμε τοτε εκει στην ωραια σου πολη που σου ηρθα.. 

..της ωραιες χαρες που γευτηκαμε...

..μαζι με τα καυτα δακρυα του χειμωνα μας..

............. 

..αυτα να ξερεις κανεις δεν μπορει να μας τα παρει...

..αυτα ειναι δικα μας...

..καλη μου φιλη μη μου κλαις...

..εχουμε ομορφες μερες να θυμομαστε μεσα απο εδω...

................ 

..καλο μου... 

...μη μου κλαις βρε..

..ποναω γαμωτο μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου