Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

Εν διακοπες..


 

...εν διακοπες  εν μυτικας..

..ακουσα χαλαει απο δευτερα ο καιρος και   πηρα το αμαξι και εφυγα... 

..αποψε μονος στη θαλασσα και δε μου κανει καρδια να φυγω...

..δε χανω κανενα λεπτο της απολαυσης μου....

................

...βασικα ανηκω στη γενια που το μπανιο ηταν διαφορετικο τοτε..

...και ο ηλιος δεν εκαιγε και τοσο...

.........

..κραταω ομως και το παλιο μεσα μου ακομη..

..εκανα λιγα τοστ σε αλουμινοχαρτο..

.. και το νερο σε μπουκαλα...

..που το ειχα παγωσει απο τη προηγουμενη μερα...

..και ολα αυτα μεσα σε μια τσαντα φαγητο απο το σπιτι που λεμε...

..και φυγειακι φορητο απο τα λιντ..

..να  περασω αποψε με αυτα και απο αυριο εξω στα μαγαζια εδω..

................

...πηγαινω παντα αρχες σεπτεμβρη που δεν εχει κοσμο  σε ερημικες ας πουμε παραλιες....

...και το μονο που περνω μαζι μου ειναι το  αγαπημενο μου αγιο τσιπουρακι και το αγαπημενο μου μπρουσκο..

...............

..και αν και ειμαι μοναχικος τυπος  μου αρεσει αυτο...

...καλυτερα μονος μου στη θαλασσα...

..παρα παρεα με ξενερωτους φιλους μου που φωναζουν δεν τους μπορω...

.........

...αποψε βραδυ αργα μονος στη θαλασσα να ειμαι..

..εστρωσα  εξω στην αμμο...

..κουρελακι σεντονια  μαξιλαρι κουβερτα απο το σπιτι..

..αναψα και το ρεσω μεσα στο φαναρακι ετσι για παρεα και να βλεπω λιγο.. 

..και αραξα...

..ξενοδοχειο αποψε κατω απο τα αστερια..

...............

... και νιωθω την ηρεμια του νερου...

...ακουω μονο το θορυβο της σιωπης..

..καθε φορα που πινω το αγαπημενο μου μπρουσκο..

...και εχω μαζι μου δυο.

...καπου καπου  ακουω και το απαλο κυμα  που ερχετε εξω...

................

...θαλασσα νυχτα λιγο φεγγαρι λιγο ψύχρα  αραγμα...

..κινητο τσιγαρα  πιωματα και μπουφαν.. 

.. και αν δω πεσει δροσια κοιμαμαι και μεσα στο αμαξι.. 

...η ζωη μου σε ωραιες στιγμες αποψε το βραδυ...

.............

..απο την ωραια παλιοβαρκα του ομορφου μυτικα μας..

..καληνυχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου