Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Καλοτάξιδο..


..βρε καλως τον..

..την ευχη σας πατερ..

..20 μετάνοιες μεγαλες θα κανεις για 10 μερες..

..να'ναι ευλογημενο πατερ απαντησα..

.............

..γιατι δεν ηρθες πρωτα να παρεις ευχη και μετα να παρεις αμαξι...

..νομιζες δε θα το μαθαινα..

..συγχωρεστε με  γεροντα απαντησα...

.................... 

.. καθισαμε με το γεροντα μεσα στο μοναστηρι με κερασε καφε και αγιο τσιπουρακι.. 

.. και με ξεβαπτισε μου εκανε μαρς... 

.. και μου εβαλε και κανονα... 

............

..φιλες μου και φιλοι..

..κραταω ακομη το παλιακο μεσα μου...

..οτι αμαξι περνω το πηγενω στο μοναστηρι  στο πνευματικο  γεροντα μου για να το διαβασει...

..να κανει αγιασμο...

..να παρει ευχη..

..και να μου το βαπτιση ας πουμε..

..ετσι εχω κανει και με τα 5 αμαξια  που είχα στη ζωη μου...

...............

....ανοιξα  καπό μπροστα πορτ μπαγκαζ πισω και ολες της πορτες..

..ηρθε γεροντας  μου με νερο με βασιλικο  με σταυρο  και ενα βιβλιο ειδικο για ευχες  αμαξιου..

..και το διαβασε το σταυρωσε και του έριξε και αγιασμο...

.................

..και το ονομα  του νεου αμαξιου μου..

..μελενια  λαυριωτισσα...

..να ειναι καλοταξιδο...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου