Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

ριβανί δωρο..


 

..ριβανί δωρο για την καλυτερη φιλη μου του ομορφου λαυριου που σημερα γιορταζει...

................

..εβαλα τη καλη μου γειτόνισσα νενα  απο χθες το βραδυ και μου την εφιαξε...

..και εγινε πολυ ωραια γεια στα χερια της..

.την ευχαριστω... 

..........

...μικρη καλη μου φιλη..

..ακομη και ο καλυτερος κλεφτης δεν θα μπορεσει ποτε να μου κλεψει την πολυ ομορφη αγαπη που εχω για σενα....

.........

..καλη μου φιλη..

..ξερω σημερα γιορταζει το ομορφο ονομα σου...

..και αν φετος δεν ειμαι στο ομορφο λαυριο σου...

...να σε δω..

... και να στα πω απο σιμά τα χρονια σου πολλα...

....στα λεω φιλη μου απο εδω που ειμαι στο ωραιο αγρινιο...

...........

..μικρη καλη μου φιλη...

..χρονια σου πολλα και οτι ποθεις ψυχη μου....

..οι καθε επιθυμιες σου ειναι ευχες μου για μενα....

..και οτι καλο υπαρχει στο κοσμο να εχει ραντεβου με ζωη σου...

.........

... σε ευχαριστω που με ανεχεσαι ακομη και σου γραφω.. 

.. ειμαι τυχερος που σε εχω φιλη... 

................ 

....χρονια σου πολλα καλό μου...

... πολυχρονη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου